Alex Stanciu

Alex STANCIU logo white shadow
Cum revii în formă după sărbători

Cum revii în formă după sărbători

Toți știm ce efect au vacanțele pentru persoanele active. Este dificil când călătorești sau când îți petreci timpul alături de familia și prietenii care te vizitează să mai poți efectua exerciții fizice. Să fim cinstiți, cel mai probabil veți mânca din toate și vă veți bucura de acest timp petrecut împreună, iar acest lucru este foarte benefic sănătății emoționale, însă dacă vom exagera consumul anumitor alimente, va trebui să știm cum să ardem surplusul de țesut adipos. Cheia reintrării în formă după sărbători ține de readaptarea la efort și de nutriția optimă. 

Haideți împreună să descoperim pașii necesari pentru a revenii în formă după ce s-au încheiat sărbătorile.

ÎNCEPEȚI UȘOR

Este ușor să vă gândiți că puteți să reveniți la antrenamentele pe care ați fost obișnuiți să le faceți înainte ca vacanțele aglomerate să vă lovească. Realitatea este că nu poți să recuperezi condiția fizică într-un sigur antrenament fără a risca o accidentare. Începeți cu exerciții ușoare prin mobilizarea tuturor articulațiilor pentru a vă mișca întregul organism. Mersul alert pe o banda de alergare este primul exercițiu pe care îl puteți adauga în program.

NU EXAGERAȚI

Amintiți-vă că nu ați ajuns acolo unde sunteți peste noapte. Crearea musculaturii și motivația necesită timp. Dacă exagerați cu antrenamentele, veți sfârși accidentați, vătămați și epuizați. Permiteți-vă să vă dezvoltați treptat fitnessul și energia. Răbdarea ta va fi răsplătită.

ÎNCERCAȚI ANTRENAMENTELE DE 5 MINUTE

Pauza de vacanță scade nivelul de fitness orcărei persoane chiar și atleților de performanță. Un alt pont eficient pentru a revenii în formă  sunt antrenamentele intense și rapide de cinci minute. Poate că puteți încerca încă cinci minute de când ați reușit să le faceți pe primele cinci. Ruperea unei sarcini în mici bucăți face mai ușoară realizarea. Puteți încerca după o încălzire riguroasă câteva serii de sprinturi pe banda de alergare. Aveți grija dacă veți simți disconfort muscular să vă opriți și să reveniți mers accelerat.

ÎNCERCAȚI CEVA DIFERIT

Chiar și atunci când nu ați fost în vacanță dar ați avut constanță în antrenamente, însă nu ați schimbat programul zilnic de antrenament, acest lucru poate deveni plictisitor pentru corpul dvs. și apare plafonarea nivelului de fitness. O idee bună este să încercați ceva nou pentru a vă stârni interesul și pentru a vă scoate corpul din teritoriu familiar, din zona de comfort. Încercați să includeți cât mai multe tipuri de exerciții fizice, inspirați-vă din yoga, pilates, bodybuilding, antrenament funcțional.

CELE MAI RAPIDE REZULTATE SE GĂSESC ÎN BUCATĂRIE

În timp ce exercițiile fizice vă pot tonifia musculatura, pentru definirea ei este nevoie de alimentație sănătoasă sau mai exact de o nutriție optimă. După toate alimentele nesănătoase pe care le-ați mâncat de-a lungul sărbătorilor, regimul alimentar este esențial pentru a revenii în formă. Un regim alimentar sănătos promovează un corp sănătos.

Încercați să aveți 3 mese principale pe care le serviți la aceleași ore, iar între aceste mese două gustări sănătoase precum fructe, nuci, semințe sau chiar un baton proteic.

Chiar dacă ați avut pauză de la exerciții și nutriția corespunzătoare în timpul sărbătorilor, câteva zile sau câteva săptămâni, corpul și mintea dvs. au nevoie de timp pentru a se adapta la revenirea în formă.

Luați-vă timp, încercați lucruri noi și amintiți-vă să mâncați un regim echilibrat pentru a obține rezultatele dorite și pentru a vă menține motivația de a vă întoarce la programul dvs. de exerciții și de a obține cele mai bune rezultate.

Batoanele proteice le puteți achiziționa din magazinele Decathlon

Banda de alergat pentru acasă o puteți achiziționa din magazinele Decathlon